Ik ben ...
... Gina Hendriks en sinds september 2014 begonnen aan de HBO studie Voeding en Dietetiek aan de Haagse Hogeschool. Ik ben 21 jaar oud en woonachtig in Maassluis.
Na 4 jaar een MBO opleiding Toerisme te hebben gevolgd en altijd de droom gehad stewardess te worden heb ik deze zomer besloten mijn toekomst plannen om te gooien. Na een halfjaar als reisleidster voor Sunweb te hebben gewerkt op het prachtige Griekse eiland Kos, kwam ik 5 kilo zwaarder thuis. Ik werd daar niet erg vrolijk van. Afgelopen jaar bestond voor mij dan ook uit sporten en gezond eten. Inmiddels ben ik die 5 kilo ruimschoots kwijt. Het letten op gezond eten en ervaren dat dit daadwerkelijk helpt, vond ik zo interessant, dat ik besloot de opleiding Voeding en Dietetiek te gaan doen.
Rens Kroes, ook wel "het zusje van" genoemd, is mijn voorbeeld. Zij is begonnen met een blog, www.renskroes.com, waar zij haar gezonde recepten en tips deelt met haar volgers. Dit lijkt mij ontzettend leuk om te gaan doen. Via de media mensen helpen en motiveren tot gezonder eten en bewegen. Rens noemt zichzelf ook wel lifestyle coach, wat ik een prachtige omschrijving vind en naar uit kijk om mezelf ook zo te kunnen noemen.